שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט תופס יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות, וכיום כל בעל עסק מבין את משמעות המונח "שיווק באינטרנט". ללא ספק, שיווק באינטרנט הוא אחד מפתרונות הפרסום היעילים והמשתלמים ביותר לכל עסק שרוצה להתקדם, למתג את שמו ולייצר יותר לידים (הזמנות עבודה).

כמות האנשים המשתמשים באינטרנט לחיפוש מידע, גדלה והולכת מרגע לרגע, ואיתה גדלה גם כמות הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים מוצרים, שירותים ועוד. האינטרנט זמין לכל, וכיום אין דבר קל יותר מאשר לגשת למחשב ולמצוא מוצרים, שירותים של בעלי מקצוע, מידע חיוני או כל דבר אחר.

כאן בדיוק נכנס תפקידו של השיווק האינטרנטי, המספק מענה לעסקים שרוצים לבלוט ברשת ולא להישאר מאחור.

שיווק באינטרנט, משתנה מרגע לרגע

אם בעבר שיווק באינטרנט היה בעיקר בעזרת באנרים באתרים גדולים, כיום פתוחות בפני המפרסם אפשרויות רבות יותר. בימינו ישנן לא מעט פלטפורמות שונות, ולצדן גם מערכות אפקטיביות לניתוח ולייעול של הקמפיינים השונים.

בימיו הראשונים של האינטרנט, צורות הפרסום השונות לא כללו אפשרות למעקב אודות יעילות הפרסום. כיום כל תהליך של שיווק אינטרנטי מספק מעקב מלא; מעקב איתו אנו מבצעים ניתוח וייעול לקמפיין, ובצורה זו מפיקים את המקסימום מהתקציב הנתון.

שיווק באינטרנט הוא מונח כללי המאגד בתוכו סוגים שונים של פרסום, כגון באנרים, קידום אתרים בגוגל, קידום ממומן במערכת Adwords של גוגל (PPC), שיווק ברשתות חברתיות, שיווק על-ידי פלטפורמות תוכן ואתרי Web 2.0, סרטוני וידיאו ועוד. כל אחת מהצורות הללו היא צורה שונה מהאחרת, ולכל אחת יתרונותיה שלה (לפי צרכיו של בעל העסק / האתר).

שיווק באינטרנט, לא רק מחוץ לאתר

כל תהליך נכון של שיווק באינטרנט ושל קידום אתרים, מתחיל קודם כל בטיפול ובשדרוג של פנים האתר, יחד עם שיפור חוויית המשתמש. אומנם כל בעל עסק נמצא במצב טוב אם מגיעים אליו גולשים, וכל השיווק החיצוני מזרים תנועה איכותית לאתר.

יחד עם זאת, בין הדברים החשובים ביותר שכולל כל תהליך של שיווק באינטרנט, הוא כמובן מה שכל בעל עסק רוצה – המרה גבוהה (הפיכת גולש ללקוח). בעזרת ניתוח של התנהגות הגולשים, הנעה לפעולה ושלל פעולות שיווקיות, ניתן להגדיל את אחוז ההמרה. ואחוז המרה גבוה הופך כל קמפיין מוצלח, לקמפיין מוצלח שבעתיים.

שיווק באינטרנט, גם אתם יכולים

אחד מיתרונותיו הרבים של שיווק באינטרנט, הוא כמובן העובדה שניתן לעשות דברים רבים לבד. קמפיין ב- Adwords של גוגל, עמוד מעניין בפייסבוק, כתיבת תכנים שיווקיים מחוץ לאתר, הפצת סרטונים ועוד; אלו הם דברים שכל בעל עסק יכול לבצע בעצמו.

עם זאת יש לזכור שלא כל אחד מצליח להתמיד, לא כל אחד יודע למקד, וקל מאוד להוציא כספים על קמפיינים לא יעילים. אם אתם רוצים שיווק אינטרנטי בצורה יעילה, חסכונית ועם יחסי המרה גבוהים – פשוט פנו אלינו.

להצעת מחיר או פרטים נוספים, פנו אלינו